خانما برا سوختگی بین پای پسرم چه پمادی خیلی خوبه؟

۹ پاسخ

کالاندولا

سلام روغن پنچ کیلو بزن یعنی عالیه من همه پماد زدم خوب نشد

من سودوکرم استفاده میکنم راضیم

آردن😌🩵

کرم کودک باریج بزن آب رو اتیشه ،خیلی هم کرم به صرفه ایه دیر تموم میشه

کالاندولا از همه بهتره چون خیلی پماد زدم هیچکدوم ب پای این نرسید

من از كالاندولا خيلى راضى ام با يبار زدن خوب ميشه

کالاندولا بزن سریع خوب میشه

سودا کرم

سوال های مرتبط