دخترم میگ ده ده پاپا بابا ولی نمیگ مامان😑😶😂

۱۰ پاسخ

حالا دختر من ماما میگه بابا نمیگه🤣

من دخترم همش میگه ماما😁😂

دختر من حتی عزیز هم میگه ولی مامان نمیگه😐😂

دختر منم همینطور

دختر اولین چیزی که گفت ماما بود بعوپد هَم وقتی گشنشه.ولی فعلا بابا نمیگه

پسر من فقط موقع گریش میگه ماماا😂

پسر منم ماما میگه😂

پسر من خالشو صدا میزنه میگن یلداااا
اما مامان نمیگه😐🤣
میگه ماما

😂😂😂پسر من اول میگفت بابا بعد گفت مامانی بعد الان میگه دِ دِ

پسر من چندتا کلمه میگه ولی مامان نمیگه🤣🤣

سوال های مرتبط