غذای موردعلاقه بچتون چیه که با اشتها میخوره🥴

تصویر
۳۳ پاسخ

تخم مرغ

بنام خدا فقط ذرت

فقط سوپ 😐

ماهی مرغ

هیچی😑

با اشتها که تا الان نخورده
ولی ماکارانی
سوپ
قرمه سبزی
شیر برنج
نیمرو
هر از گاهی یه چند قاشق میخوره
ولی عاشق پفک و نوشابه هس
که دعوا داریم بریم جایی ببینیم😂

همه چی میخوره خداروشکر
ولی ماکارونی و تخم مرغ هربار بپرسم چی درس کنم بخوری ورد زبونشه

ماکارونی شکلی اونم همه مدلش نه!یه مدل کرمی 😂

برنج سفید
سیب زمینی هرمدلی به جز آب پز
تخم مرغ
دال عدس

هیچی....

شکر خدا بغیر جگر ، همه چیز دوست داره

همه چی جز پنیر

هر چیزی با ماست
کوکو سیب زمینی

انواع کباب

،تخم مرغ،ماکارونی,قرمه سبزی

پای مرغ

ماكاروني

انواع دمی ها😅

شیر🥴🥴

ماکارونی و پنکیک موزی

ابگوشت یه کم بهتر دوست داره نسبت به بقیه غذا ها

دمپخت😑

استانبولی پر از سیب زمینی و گوشت
عاشقشه بچم 🥲

املت
دمپختک
کرفس

هرچیزی که برنج وخورشتی باشه و ترش نباشه دوسداره

سیب زمینی با سس

هیچی منکه هنوزم نمیدونم چی دوس داره همش دارم با بازی و فیلم غذا میدمش

منکه ارزو به دل موندم یه غذایی رو با اشتها بخوره 🤕
حالا یه دونه پفک یه جایی ببینه بگیره دستش انگار دنیارو بهش دادن با لذت میخوره

قورمه سبزی ماکارانی انواع آش

برنج و خورشت ، ماست

مودیه😂هرسری یچیزو

لاستیک ماشین اسباب بازیش 😂
املت آبگوشت

گوشی😐😐

سوال های مرتبط