سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم میکنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام
@Nazdaneh1403
تقریبی میگه دقیقشو آنومالی ک بری میگه
من ۱۵ چند روز رفتم
آره منم ۱۵ هفته رفتم
مهر به من۱۲هفته گفت
بنظرم دختره
منم میرم ۱۵ تموم یکشنبه میرم ایشالله نشون بده
آره من بارداری اولم ۱۴ هفته کامل شدم رفتم
منم فردا ۱۵ هفتم کامل میشه میخام برم سونو
منم میخوام برم پرسیدم اینجا گفتن معلوم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.