۱۵هفته ۴روزم برم برا سونو جنسیت؟؟

۱۰ پاسخ

اره برو

منم رفتم دقیق گفت پسره

من رفتم نشون نداد چون بچه نچرخید
ولی۱۶,و۳روز رفتم اوکی بود

برای سونو انومالی برو

بنظرم عجله نکن همون بمون آنومالی
من ۱۵هفته رفتم گفتن معلوم نیس ولی احتمال میتونیم بدیم

من ۱۳هفته ۴روزرفتم دقیق گفت

اره عزیزم برو ایشالا خیره

برو که دقیقه الان من رفتم درست بود

۱۶ هفته و یک روز شدی برو تا قطعی باشه

میگن ولی به تجربه و دستگاه سونو ربط داره
به من 14هفته و یک روز قطعی نوشت رو کاغذ

سوال های مرتبط

مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری