۱۵هفته ۳روزم برم برا سونگرافی جنسیت

۶ پاسخ

این همه صبرکردی بزار۱۷هفتع برو.هم انومالیت میشه

من رفتم واسه من معلوم شود

اگرم خیلی عجله نداری بزار 18 هفته که آنومالی هم انجام بدی چون زیاد سونو واسه بچه خوب نیست

بزار 16هفته برو بهتره

برا من معلوم نشد

اره معلومه

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد