۷ پاسخ

من که ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم تا انومالی صبر کن بهتره

آره چهارده هفته هم بری معلوم میشه

من ۱۵ هفته رفتم معلوم نبود چون بچه به شکم خوابیده بود و نمیچرخید🤭😂

اره عزیزم‌من ۱۵هفته‌وچندروز بودم‌رفتم معلوم شد

منم نرفتم تا آنومالی صبر میکنم ک دیگه قطعی باشه

من هنوز نرفتم تا 18صبر کن قشنگ معلوم میشه

به سلامتی هرچی هست سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملینا🩷 مامان ملینا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام🩵💙🩵 مامان پسرام🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه 💓🍓 مامان پناه 💓🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلارز💞هوراد💙 مامان نیلارز💞هوراد💙 هفته سی‌وهفتم بارداری