سلام ۱۵هفتمه برم سونوگرافی فردا جنسیت معلوم میشه یا نه ؟؟؟

۶ پاسخ

بله من رفتم صددرصد مشخص شد

آره منو صددرصد گفت

من که ۱۲ هفته معلوم شد

زوده بزار ۱۷ هفته یا ۱۶هفته بری

سلام صبرکن هفده هفته برو آنومالی

سلام الان که زوده از۱۷هفته به بعد

سوال های مرتبط