خیلی لحظه بدیه،ولی فقط همون روز اول بعدش باز ب ماه بعد امیدوار میشی😇
چند ماه اقدامی مگه؟
خدا دامن همرو سبز کنه
منم امروز موعدمه ی جوری زیر دلم گرف الان نفسم گرف.. فک کنم میخاد پریودی گاو بیاد باز🤦🏻♀️🤦🏻♀️
انشالله خیره و بزودی بیای خبر خوب بدی
خدا ایشالله دامن هممون و سبز کنه🌱 نا امید نشو عزیزم❤️
گروه اقدام داخل روبیکا داریم همه خانما اقدام هستن ایدی بده عضو کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.