۴ پاسخ

من ۴روز بعد زایمان سرما خوردم شیرخودمو میدادم دوتا دوتا ماسک میزدم
۱۰ روزگی پسرم گرفت ازم تا دوهفته طول کشید خوب شه

شیر بده ولی ماسک بزن

اتفاقا شیر بدی نمیگیره چون انتی بادی دادی بهش عین واکسن فقط ماسک بزن

من سرما خوردم
ولی دخترم نگرفت

سوال های مرتبط