اره منم استفاده کردم عالیه الان باردارم
ولی سر ساعت بخور
اره منم دوماهه استفاده میکنم میگن که خوبه
آره عالیه
بله خوبه
برای بارداری فقط تغییر سبک بده و وزنتون اگر بالاست بیار پایین
من ۷۲بودم شدم ۶۳
باردار شدم
اره خوبه ولی واسه ذخیره من نمیخوردم واسه تقوبت تخمدان من۱۰ تا گرفتم ۳۵۰
من یه بسته ۶۰ تایی دارم ، ۹ تاش رو خوردم...دیگه وقتی باردار شدم استفاده نکردم هر کی خواست بگه
عالیهعالی
اوابوست خیلی خوبه
همه داروخونه ها دارن ؟
من یک ماه قبل بارداریم میخوردم خوب بود خدایی من روزی دوتا میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.