خانمای تهرانی سیسمونی از کجا میخاین بخرین ؟؟؟؟

۵ پاسخ

من رفتم مشهد از ۱۷ شهریور خریدم

آقا بزرگ

عبدل آباد ولی تخت و کمدشو نمیدونم

اقا بزرگ که رسما آشغال فروشیههه.انقدر که جنسای بیخود و بنجول داره. وقت خودتون رو هدر ندید. من که فقط بهار خرید میکنم

من هنوز نخریدم اما عبدل خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی