من صب با اولین ادرار زدم خطش پررنگ تر بود الان زدم دوبار کمرنگ بود ولی بازم مثبته
یه ۴ساعت. ادرار. نکنی بزنی خوبه
من شب زدم مثبت شد صبحش زدم مثبت بود فرقی نداره
میگن با ادرار اول صبح بهتره استفاده بشه ولی منم شب استفاده کردم که درست بود
ادرار اول صبح بهتر جواب میده ولی اگه عجله داری الانم میتونی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.