۴ پاسخ

نوش جان

‌وایی خیلی خوشمزس معلووونه
سخته درست کردنش؟ اگه زحمتی نیس دستورشو بده مرسی

داخل فر خوشمزه تر شد تا حالت سرخ شده ♥️♥️
میتونید جای کرم وسط مواد گوشتی بریزید حتی💘

تصویر

پیراشکی

تصویر

سوال های مرتبط