۷ پاسخ

خیلی وقته من ازاد میخرم حتی همون ۴ تا دولتی رو که اصلا هیچی به چشم نمیاد ۱۰ دیگم آزاد میگیرم ماهی ۱۴ تا
پسرم فقط شیر میخوره غذا صفر

گفتن ار دبروز سایت درست شده که

اره سایتش بسته بود امروز اعلام کردن که سایتش باز شده

اره ماهم یه داروخونه گرفتیم گف سایتش بستس ازاد حساب کرد گف چند روز دیگ باز شد قوطی شیر خشک و بیار باقی پول تو بگیر

اره سایت بسته بود

آره قطع بود حالا گفتن از امروز باز شده نمیدونم

اره سایتش بستس

سوال های مرتبط