چه قشنگن
پیج دارن؟
۴۰۰ _۵۰۰ میلیون
عین همون اسفند قیمت گذاشته ۱۶و۸۰۰به بالا
چ نازه🥹🥹🥹
منم دارم خیلی خوشگله سه سال پیش4تومن گرفتم امسال خواستم بفروشم همون 4تومن میخرید بخوای بخری گرون میدم بفروشی مفته
من شوهرم قبل یه دسته دوشو برای سرمایه گذرای خریده بود ۳۰۰ خورده ای خیلی نازکم بود ☹️
از این ۳تا مدل بیشتر خوشم میاد
.....
.......
منم دوس دارم بخرم منتظرم طرف قیمت بگه
*تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.