۱۱ پاسخ

چه قشنگن
پیج دارن؟

۴۰۰ _۵۰۰ میلیون

عین همون اسفند قیمت گذاشته ۱۶و۸۰۰به بالا

چ نازه🥹🥹🥹

منم دارم خیلی خوشگله سه سال پیش4تومن گرفتم امسال خواستم بفروشم همون 4تومن می‌خرید بخوای بخری گرون میدم بفروشی مفته

من شوهرم قبل یه دسته دوشو برای سرمایه گذرای خریده بود ۳۰۰ خورده ای خیلی نازکم بود ☹️

از این ۳تا مدل بیشتر خوشم میاد

تصویر

.....

تصویر

.......

تصویر

منم دوس دارم بخرم منتظرم طرف قیمت بگه

*تقریبا

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا مامان جیگر طلا ۱۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی