خانما با ی بار دعوا با همسر نینی چیزیش نمیشه؟🥺

۷ پاسخ

الان از لحاظی ک میگی چیزی‌ بهش نمیشه ولی بیاد بیرون عصبی پرخاشگر مبشه
بچه دعوا دیدم ک میگم
اصلا دعوا نکن
ب شوهذتم بگو
اصلا بری بهداشت میفرستدت همونجا پیش دکترشون بهت میگه (من با شوهرم بودم قشنگ براش توضیح داد)

تا خدا نخاد برگی از درخت نمیوفته

سعی کن دعوا نکنین رو جنین تاثیر داره کلا تمام رفتار مادر رو جنین اثر داره چه مثبت چه منفی تو اون ۹ماه هرحالی داشته باشی وقتی بچه دنیا بیاد همون حال تو رو خواد داشت اگه استرسی و عصبی باشی بچه بعد دنیا اومدن دائم بیقرار میشه و گریه میکنه اگه ارامش بیشتری داشته باشی بچه بعد دنیا اومدن کمتر گریه میکنه یا کمتر بیقراری میکنه و بچه ارومی میشه

نه بابا🤣🤣

بزن بزن نباشه نه 😂

خخخخ ده بارم چیزی نیس

نهه😅
اینقد حساس نباشیددد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته یازدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته یازدهم بارداری