چجوری میتونین دوباره به بارداری فک کنین من خودم بارداریه خیلی راحتی داشتم ولی حداقل تا پنج سال دیگه دلم نمیخاد باردار بشم دوباره خودشم تو این اوضاع😐
چه دل خجسته ای داری دختر حالا بزار این بار رو زمین بزاریم بعد ب فکر بعدی باشیم
۱۸ ماه بعد از سزارین اگر سن نزدیک ۴۰ هست کمی زودتر
من دخترم ۱ سال و ۱ ماهش بود ف کنم ک باردار شدم
سزارین مثل طبیعی نیستش که چون هفت لایه پاره و بخیه شده خیلی خطرناکه امکان پارگی بخیه و رحم وجود داره باید حداقل دوسال بین دوتا عمل فاصله باشه
من از دکترم پرسیدمگفت شش ماه بعد البته میخوام ای وی اف کنم
ولی خیلیا سه چهار ماه بعد ناخواسته حامله میشن
۲ سال زمان میبره بدن به حالت قبل برگرده از هر نظر
بعد اتمام خونریزیت
بهتر ١٨ماه بعد باشه
زود باردار میشی اگه بخای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.