چرا من هیچ تکونی حس نمیکنم؟ طبیعیه؟؟

۹ پاسخ

زوده هنوز

منم همین طور

طبیعیه اولش نبض حس میکنی بعد کم کم تکونش
من تازه ۱۸ هفتگی نبض حس کردم یه هفته بعدش تکون ریز
میگن یسریام از هفته ی ۲۴ به بعد حس میکنن

منم هنوز حس نکردم عجله ای نیس

من بارداریم دوقلوعه هنوز حس نمیکنم

خیلی زوده عزیزم دوسه هفته دیگه جا داری

من هفته ۲۰ حس کردم

منم همینطورم هیچی نمیفهمم
فقط وقتی به پهلو میشم احساس نبض زدن دارم

بدن هر کس ی مدلی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ونهم بارداری