زوده هنوز
منم همین طور
طبیعیه اولش نبض حس میکنی بعد کم کم تکونش
من تازه ۱۸ هفتگی نبض حس کردم یه هفته بعدش تکون ریز
میگن یسریام از هفته ی ۲۴ به بعد حس میکنن
منم هنوز حس نکردم عجله ای نیس
من بارداریم دوقلوعه هنوز حس نمیکنم
خیلی زوده عزیزم دوسه هفته دیگه جا داری
من هفته ۲۰ حس کردم
منم همینطورم هیچی نمیفهمم
فقط وقتی به پهلو میشم احساس نبض زدن دارم
بدن هر کس ی مدلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.