۶ پاسخ

منم با مامان اریا موافقم و باید صبور باشی

یکم کمتر شده واس من،ولی مثل قبل نشده هنوز،پن‌پرودرما من شنیدم برا تیرگی و لک‌و اینا خیلی خوبه،میخوام سفارش بدم،یکی از اشناهام استفاده کرده بود دیگ الان چند ساله زیر بغلش سفیییید‌و صافه،پوست صورتشم آینه

فقط زیر بغل های من 😒😒😒😒

عزيزم زوده فعلا چند ماه زمان ميبره

بنظرم چون بخاطر تغییرات هورمونی اینجور شدیم
کرم تاثیری نداره
فقط صبور باش

کرم گاتیو

سوال های مرتبط

مامان حسام ولیام مامان حسام ولیام ۴ ماهگی
مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی