چند هفتگی زایمان کردی.
من ۳۷هفته و ۴روز اولی رو زایمان کردم کیسه ابم پارشد برا این یکی خیلی استرس دارم خدایی نکرده زودتر پاره بشه
احتمالش هست پیشگیری کن بمنم گفتن بعدیاهم همینن
با بچه سه ساله بنظرتون سخت نیست دومی هم اوردید؟ بنظرمن خیلی سخت میشه البته اگه نیروی کمکی نداشته باشید
احتمالش هست ولی برا همه اینجوری نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.