۴ پاسخ

چند هفتگی زایمان کردی.
من ۳۷هفته و ۴روز اولی رو زایمان کردم کیسه ابم پارشد برا این یکی خیلی استرس دارم خدایی نکرده زودتر پاره بشه

احتمالش هست پیشگیری کن بمنم گفتن بعدیاهم همینن

با بچه سه ساله بنظرتون سخت نیست دومی هم اوردید؟ بنظرمن خیلی سخت میشه البته اگه نیروی کمکی نداشته باشید

احتمالش هست ولی برا همه اینجوری نمیشه

سوال های مرتبط