۱۱ پاسخ

منم برا عفونت گوش هانا ازاین دادموبهتر از اونیکی ها هستش.من روز اول۳.۵سی‌سی.روز دوم به بعد۲.۵سی‌سی.
من نزدیک یه ماه پیش ۱تومن دادم بهش

بله خیلی خوبه
پسر من ۱۲کیلوئه روز اول ۴ سی سی از روز دوم تا ۷ روز ۲ سی سی بود

اره خیلی خوبه این

بله من دادم

این خیلی خوبه
چند هفته پیش فوق تخصص کودکان به دخترم داد با ۳بار مصرف علائمش رفت... به من گفت روزی ۳.۵سیسی

اره من داده بهش خوبه

خیلی خوبه حتما بده ،من پسرم آنتی بیوتیک ایرانی میدم اسهال میگیره ولی این رو که میدم اصلا اذیت نمیشه ،برا پسر من هر روز ،روزی ۳سی سی نوشته بود دکتر

چند گرفتی ایتو

۳۰۰هست روش نوشته

اینا اتفاقا ازیترومایسین های خوبی هم هستش گلم پشت شیشه هم ننوشته؟ چونکه 3نیم سی‌سی ننوشته اونم روزی یکبار احتمالا یا 300هستش عزیزم مال شرکت فایزر هستش اینا

بچه ام خیلی کوچیک بود دکتردادفکرکنم۶ماهش بود

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی