منم اگه تاپینگمو بخونی همینطوری بودم بعد زایمان ۲۸بهمن پریود شدم باید ۲۸اسفند هم میشدم که نشدم از ترسم هر سه روز به بار تست میزدم منفی میشد زعفرون هم میخوردم دو روز پیش پریود شدم میگن نباید توقع داشته باشیم منظم پریود شیم چون هرمون ها بهم ریخته نگران نباش
به خاطر تغییر فصل و بهاره...منم همین طورم
اول صبح بی بی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.