زوده از الان سر پسر اولم همش روغن زیتون زدم ماه ۸ سینم واژنم شکمم همش شد ترک خیلی افسردگی گرفتم گریه کردم اذییت شدم سر این خومو زدم ب بی تفاوتی تا بعد زایمان بدم پوستمو بکشن
من تازه کم کم چندتا افتاده😁
بدن با بدن فرق میکنه یکی ترک برمیداره یکی نه
یکی زودتر یکی دیرتر
بله من ۲۶ هفتم و ترک دارم دارن زیاد ترم میشن
من دارم
من که الحمدالله ندارم ولی از امشب شروع کردم روغن بچه چرب میکنم امیدوارم ترک نخوره
اره
من دارم🤕
ماه ۸ و ۹ ترک میخوره میگن
من ندارم فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.