۳ پاسخ

همشون تو این سن همینن .دختر منم همین

بچه منم خیلی اوقات بغص و گریه میگه فلان
به خاطر سنشون

دقیقا دختر منم اصلا بدنیست دفاع کنه گریه میکنه

سوال های مرتبط