برامن چپ و راسته 😅 دوقلو یکم تشخیص حرکتش خیلی سخته
منم سمت راست بیشتز
بچه های من بالا و پایین هستن هردوشون حس میکنم
من تو پهلوی سمت راستم و وسط شکمم رو به پایین حس میکنم سمت چپم اصلا حرکتی نیست
سلام منم ایطورم سمت راست٠بیشتر انگار رو واژنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.