۵ پاسخ

برامن چپ و راسته 😅 دوقلو یکم تشخیص حرکتش خیلی سخته

منم سمت راست بیشتز

بچه های من بالا و پایین هستن هردوشون حس میکنم

من تو پهلوی سمت راستم و وسط شکمم رو به پایین حس میکنم سمت چپم اصلا حرکتی نیست

سلام منم ایطورم سمت راست٠بیشتر انگار رو واژنن

سوال های مرتبط