۶ پاسخ

آره من میدم خیلی خوبه . کمتر مریض میشه

اره من اول پاییز به پسرم یه دوره دادم با اینکه مهدم میرفت کمتر مریض شد خداروشکر

من دادم خیلی خوبه

ما هر سال تو زمستون میخوریمش و واقعا تاثیر داره

بله من پاییز و زمستون میدادم سیستم ایمنی ردنو قوی میکرد، سرما میخورد همه بچه ها اطراف دو هفته میفتادن سورنا نهایت سه روزه رد میکرد بدنش

من زمستون میدادام خوب بود کمتر مریض میشد

سوال های مرتبط

مامان عارفه و نی نی مامان عارفه و نی نی هفته سی‌ویکم بارداری