آره من میدم خیلی خوبه . کمتر مریض میشه
اره من اول پاییز به پسرم یه دوره دادم با اینکه مهدم میرفت کمتر مریض شد خداروشکر
من دادم خیلی خوبه
ما هر سال تو زمستون میخوریمش و واقعا تاثیر داره
بله من پاییز و زمستون میدادم سیستم ایمنی ردنو قوی میکرد، سرما میخورد همه بچه ها اطراف دو هفته میفتادن سورنا نهایت سه روزه رد میکرد بدنش
من زمستون میدادام خوب بود کمتر مریض میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.