چرا بچم از دهان نفس میکشه

۴ پاسخ

لوزه نداره؟

طبیعیه ؟

بینی ش کیپ نیست؟
شاید بخاطر بهار و گردافشانی گلا و درختا بینیش کیپ شده باشه

ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۳ سالگی
مامان مامان ارسلان مامان مامان ارسلان ۲ سالگی