سلام شش سالگی واکسن داره

۶ پاسخ

اره تولد 6سالگی رو میزنن

اره اکروز بردم دخترمو بزن نزد براش گفت وقتی میخواست بره مدرسه بیار براش بزنم

قبل مدرسه باید بزنن

آره بعد تولدش میزنن

سنجش بردم نازنین زهرا رو
گفت فروردین تا خرداد بزن واکسنش رو

سلام پسرم سال۹۹ بردم سنجش بخاطر اول ابتدایی زدن واکسن

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلنیا و مریم مامان دلنیا و مریم ۶ سالگی