۳ پاسخ

من 1840 بودالانم 7800 به نظرت خوبه گلم میشه درخواست بدی من پرم میخوام داشته باشمت

بنظرت وزنش خوبه؟

تولد ٢٤٨٠ و ٩ ماهگى ٨/٥٠٠

سوال های مرتبط

مامان آقا شایان👦 مامان آقا شایان👦 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🐣🧚🏻‍♀️ مامان دلوین🐣🧚🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سانیار♡سانیا مامان سانیار♡سانیا ۱ ماهگی