۴ پاسخ

بده دکتر به من گفت اخر۴ماهگی بده یا زمانی که وزنش دوبرابر وزن تولدش شد

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@neg_6677

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

از دکترش هم مشورت بگیر

نه از فرنی ساده شروع کن

سوال های مرتبط