به من دکتر گفت از اول اردیبهشت شروع کن از فرنی بعد دو هفته از اب سوپ و ۶ ماه نیم ک شد میکس سوپ
والا شما بچتون داره ۵ ماهگی و پر میکنه میره ۶ دیگ اگه رفلاکس داره باید از اخر ۵ شروع کنی
من شروع کردم..نه خداروشکر مشکلی پیش نیومد با فرنی شروع کردم، آب سیب و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.