۳ پاسخ

به من دکتر گفت از اول اردیبهشت شروع کن از فرنی بعد دو هفته از اب سوپ و ۶ ماه نیم ک شد میکس سوپ

والا شما بچتون داره ۵ ماهگی و پر میکنه میره ۶ دیگ اگه رفلاکس داره باید از اخر ۵ شروع کنی

من شروع کردم..نه خداروشکر مشکلی پیش نیومد با فرنی شروع کردم، آب سیب و...

سوال های مرتبط