۷ پاسخ

۲ماهه
۴ ماهه
۶ ماهه
یکساله
۱۸ ماه
۶ سال
روتین واکسن

وای خدا نکنه انقد باشه🤣سرویس میشم من، تا ۱۸ ماهگیه

۱۸ماهگی راکه زدی بعدی ۵سالگی باید بزنی اوایل برا مدرسه باید می‌زدی الان بهداشت شهرما میگه ۵سال به بعد باید بزنند بخاطر اینکه بیماری ها زیاد شده

درخواست دوستی میدین؟

عزیزم تا 18 ماهگی دارن آخرین واکسن موقع مدرسه اس

بعد هجده ماهگی دیگ ندارگ

تا ۱۸ماهگی دارن فکر کنم دیگه ندارن تا ۶سالگی

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی