۱ پاسخ

ترشح دهانه رحمه.وقتی میاد ینی اماده زایمان میشه.ی حالت خلط ماننده و ترکیبی از خون داره .خون تازه نه.بقول مامای کلاس زایمان دهانه رحم رو توی بارداری میبنده وقتی میاد ینی زایمان میخاد شروع بشه.خطرناک و دردناک نیس.حجمشم از ترشح روزانه خیلی بیشتره

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد