ترشح دهانه رحمه.وقتی میاد ینی اماده زایمان میشه.ی حالت خلط ماننده و ترکیبی از خون داره .خون تازه نه.بقول مامای کلاس زایمان دهانه رحم رو توی بارداری میبنده وقتی میاد ینی زایمان میخاد شروع بشه.خطرناک و دردناک نیس.حجمشم از ترشح روزانه خیلی بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.