۷ پاسخ

قبلش بالا میاوردم، وقتی میرفتم تو اتاق سونو خوب میشدم، میومدم بیرون دوباره بالا میاوردم

قبلش قرص تهوع بخور

سیرابی بخور برو

رانی بخور
ایشالا ك بالا نمیاری عزیزم

عزیز نگران نباش وارد هفته ۱۳،۱۴شدی ویارت تموم میشه من خودم خیلی خیلی شدید بودم الان ۱۸هفته هستم دیگه اثری از ویار نیست راحت همه چی میخورم

منم همین بودم سرمو بالا می‌گرفتم بالا نیاد
بعد انقد استرس داشتم ی جاهایی حالمو یادم میرفت

عزیزم من کیک نمیتونستم بخورم ولی نوشابه گرفتم خوردم ،خوب بود هم بچه حرکت میکرد هم خودم بالا نیاوروم ،نوشابه رو امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری