۵ پاسخ

همشم احساس میکنم دارم همین الان پریود میشم ایشالله هر دو مون حامله باشیم

ان شاالله که بارداری

من سه روز تاخیرم سه ماه هسته همش پریودم جلو میفته ولی این ماه سه روز عقب انداختم نوار بهداشتیم گذاشتم همش حس میکنم یه چیزی دارع میاد همش نگاه میکنم میبینم ترشح هسته اصلا پریود نشدم

میشه سوال بپرسم جوابمو بدین اخه کسی جوابمو نمیده

سلام خوبی

سوال های مرتبط