منکه نمیدونم هردوش درد خودشو داره
سزارین ۱۰۰٪
بنظرم طبیعی اگه ماما همراه خوب بگیری
بهتره . با توجه به عوارض سزارین طبیعی بهتره
اما بدن هرکس متفاوته تحمل دردش
الانم برا طبیعی اپیدورال میزنن بدون درد
طبیعی بهتره بنظرم دردشو همون موقع میکشی بعدش سرپا میشی انگار نه انگار زایمان کردی بعدشم اندامتو حفظ میکنی ولی سزارین بعد اینک زایمان کردی تازه دردهات شروع میشه😶اضافه شکم درمیاری و....
سزارین
طبیعی
قطعا طبیعی
قطعاا سزارین
البته من فوبیا زایمان طبیعی دارم
بستگی به بدنت داره
من تحمل طبیعی نداشتم
من تجربه ندارم ولی نمیدونم دو دلم هردوش
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.