۱۲ پاسخ

دولتی که سز اختیاری نداره
تو دولتیا هم البرز خوبه
من خودم یا میرم البرز یا شهید سلیمانی

اگر هزینش مشکلی نداری که قطعا برو جفتش هم بیمارستان خوبی تخت جمشید هم رسیدگی خیلی خوبی دارن
اگر هزینش بالاست فقط البرز خوبه دولتی های کرج هیچکدوم خوب نیست

اگه رفتی دولتی برو البرز شنیدم خوبه
سزارین تا مشکلی نباشه یا چیزی ننویسن انجام نمیشه حتی خصوصی هم باشی نمیشه از بیمه استفاده کرد

من ک تازه رفتم البرز طبیعی عالی بود

دوست عزیز برو دولتی الان بخاطر جنگ قبول میکنن یه سریع دکترا هستن. پول میگیرن انجام میدن چیه این همه هزینه من خودم قرار بود برم تریتا ولی وقتی جنگ شد گفتم بمیرمم نمیرم تهران چون خودم شهرستان های تهرانم. قرچک. اگر بشناسی.
اگر. اشنا داری تو شهرری قرچک و ورامین میتونی بیای خونه اشناتون بمونی یااصلا از کرج تااینجا راهی میست. دکتر من بخاطر جنگ مریضاشو میاره قرچک بیمارستان دولتی سزارین میکنه و اگر بیمه داشته باشی بیمارستان بابیمه نهایت ۵تومن بشه ۱۰تومنم دکترم دستمزد میگیره
بیمارستانش هم پمپ درد داره هم اتاق خصوصی
منم فردا زایمان دارم

خانما درسته که میگن کمالی اوضاعش خیلی بهتر شده و از بین بیمارستانای دیگه الان بهترین گزینه اس؟

من پنج سال پیش مریم سز شدم با تکمیلی هیچی پول ندادم نزدیک ۹میلیون شد که بیمه همشو پرداخت کرد من پول ندادم
چقد قیمتا بالا رفته خدا

با یه دکتری قرارداد ببند که تو دولتی سزارین کنه فقط خودش دستمزد بگیره

طرفای ما کلا بیمارستان دولتی میریم . اصلا تو شهرستان های اطرافمون بیمارستان خصوصی نیست فقط مرکز استان داره ... ولی خداییش از بیمارستان دولتی هم راضی هستیم ندیدم کم کاری کنند پرسنلش یا محیطش خوب نباشه . خودمون دکتر رو انتخاب میکنیم میاد بیمارستان عمل میکنه . الان من خود بیمارستان هزینه ای نمیگیره فقط دکتری که انتخاب کردم دستمزدی میگیره ... تازه یکی از شهرستانهای نزدیک اگه بخوام برم اون دیگه دکترش هم پول نمیگیره چون تو بیمارستان طرف قرار داد داره

برو بیمارستان تأمین اجتماعی شهرتون

من میرم قائم
برای شکم اول اگ طبیعی بخوای خیلی کم درمیاد
پول زایمانو نمیگیرن

چه وضعی شده هزینه بیمارستانا😐😐طبیعی میخوای؟

سوال های مرتبط