عزیزمم منم بیمه نداشتم
شوهرم از ماه دوم بیمه تامین برامون ریخت
برا زایمان میریم تامین دکترمم فقط اونجا میره
بیمه ی سلامت میتونی بشی دیگه
واسه بیمارستان دولتی هم خوبه
نه عزیزم ، شما برو یکماهه خودتو بیمه کن
نه چون اسم اون وارد سیستم میشه وقتی هم زایمان میکنی ثبت احوال شناسنامه اون میخاد
قطعا خیر
نه عزیزم نمیشه چون نیاز به مدارک کاملتونه و اونجا تداخل داره با بیمه اون فرد
خیر
تخلف
بعد شناسنامه میخوای چیکار کنی ؟ مدارک پزشکی میدن ثبت
نه قبول نمیکنن ک
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.