مامانا میشه برای زایمان از بیمه کس دیگه ای استفاده کنیم؟؟

۱۰ پاسخ

عزیزمم منم بیمه نداشتم
شوهرم از ماه دوم بیمه تامین برامون ریخت
برا زایمان میریم تامین دکترمم فقط اونجا میره

بیمه ی سلامت میتونی بشی دیگه
واسه بیمارستان دولتی هم خوبه

نه عزیزم ، شما برو یک‌ماهه خودتو بیمه کن

نه چون اسم اون وارد سیستم میشه وقتی هم زایمان میکنی ثبت احوال شناسنامه اون میخاد

قطعا خیر

نه عزیزم نمیشه چون نیاز به مدارک کاملتونه و اونجا تداخل داره با بیمه اون فرد

خیر
تخلف

بعد شناسنامه میخوای چیکار کنی ؟ مدارک پزشکی میدن ثبت

نه قبول نمیکنن ک

نه.

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد