بخاطر زیاده خواهی نیست عزیزم ،اونا با مسلمان مشکل دارن الان موشکو هسته ای رو بدن مطمعن باش با غزه و لیبی هیچفرقی نمیکنیم ،ای کاش میفهمیدیم اینا مشکلشون با ج ا نیست با ایرانه ،واقعا قلبم درد گرفت از صبح پتروشیمی رو فهمیدم ناامید شدم شدید
ایران زیاده خواه نبست
فقط خواسته حقشو نگه داره
اونا زیاده خواهن ک نفت و اورانیوم مارو هم میخوان چیزی ک براش زحمت کشیده شده
نه خرابی انقدری نیست که چهره ی شهر خراب شده باشه ماشاالله خدا همچین بارون فرستاده دره رحمتشو باز کرده ما تو برجیم میبینیم بهشته قشنگ
نه گلممم اونجوری مثل غزه نه
ولی شهر یک سکوت خاصی داره
ولی تهران انقدر بزرگه مثل غزه نیست
اگه تو شهر بری عزیزم متوجه میشی خیلی داغون شده همه جا .مثل غزه نه ولی خب تهران دیگه تهران قبل نیست دلم برای تهران قشنگمون تنگ شده
من چند بار اومدم تهران و به خونه سر زدم دوباره برگشتم ویلامون،گوش شیطون کر نه عزیزم غزه کجا بود،شما وارد شهر بشی متوجه جنگ نمیشی،ولی خب مثلا بعضی ساختمونارو میبینی که خدا لعنتشون کنه زدن و کاملا دیگه اثری ازشون نمونده
وای فرشته تو کجایی
چقد نگرانت بودم اون خطت نداشتم
والا نرفتم لعنت کنه آدمای ظالمو از خونه زندگیمون شدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.