۷ پاسخ

اگ زیرساخت‌ها رو بزنه میشیم مثل غزه دیگه باید برای غذا هم ب صلیب سرخ التماس کنیم

ای خواهر
امروز پتروشیمی ماهشهر زد
پایانه مرزی زد
کارخونه سیمان بندر خمیر زد .
نمیدونم چقدر راحت دارن اجازه میدن ،تازه تو تیوی گفته یک نفر تلفات داده پتروشیمی🤔😑😑

خدا کنه زیر ساختارو نزنه با بچه گوچیک هلاک میشیم

تازه بدبختیمون داره شروع میشه زمینی میخوان بیان

تازه داره زیرساخت های غیرنظامی رو میزنه
۴۸ ساعت دیگه مهلت مذاکرات هم تموم میشه احتمالا برق و آبم میزنه

اوضاع اونجا چطوره میخوام برگردم تهران دیگه بریدم

تازه شروع شده

سوال های مرتبط