غیرخط پررنگ چندتاخط دیگه هم هست فک کنم خطاداره
حامله بودی?
منم ده روز مونده زیر دلم کار میکنم درد میگیره
این ماه آزادسازی نزدی؟چون اون کاذب میاره
من چند تا خط کمرنگ میبینم. مطمئنی سالم بوده؟ عکسها هم تار میشه یکم تشخیصش سخته.
یکی دیگ بزن
وقتی تاخیر افتادی باید بیبی چک بزنی
سللم عشقم. بی بی زدی؟
طبیعی اقدام بودی یا آی وی اف
انگار هاله انداخته
هاله داره
بنظر من درسته چون این مارک بی بی چک خطا نشنیدم ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.