دختر من ۳.۱۷۰ دنیا اومد دو ماهگی ۵.۵۶۰ بود شیر خودمو میخوره شیر مادر خیلی وزن نمیده
5 بود وزن تولدم2900
خوبه وزنش بچه من ۶ کیلو بود دوماهگی
فکر کنم نرمال باشه طبق وزن تولد باید محاسبه شه دختر من ۳ دنیا اومد و دو ماهگی ۵۵۰۰ بود شیر خودمم میخوره کنارش بیرون رفتنی اپتامیل پرونوترا میدم از ۱ ماهگی
کاملا نرمال و خوب
هنوز نبردمش ولی تو 25روزکی 3500بود
وزن بدو تولد هم 2300بود
پسر من دو ماهگی 6300 بود
به دنیا اومد 3400 بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.