۷ پاسخ

دختر من ۳.۱۷۰ دنیا اومد دو ماهگی ۵.۵۶۰ بود شیر خودمو میخوره شیر مادر خیلی وزن نمیده

5 بود وزن تولدم2900

خوبه وزنش بچه من ۶ کیلو بود دوماهگی

فکر کنم نرمال باشه طبق وزن تولد باید محاسبه شه دختر من ۳ دنیا اومد و دو ماهگی ۵۵۰۰ بود شیر خودمم میخوره کنارش بیرون رفتنی اپتامیل پرونوترا میدم از ۱ ماهگی

کاملا نرمال و خوب

هنوز نبردمش ولی تو 25روزکی 3500بود
وزن بدو تولد هم 2300بود

پسر من دو ماهگی 6300 بود
به دنیا اومد 3400 بود

سوال های مرتبط