۴ پاسخ

اوخی عزیزم

نه منم دقیقا همینطوری هستم.از دیروز حس میکنم زیر دلم تحت فشاره انگار شکمم سنگینه

یک مدت اینجوریه
باز سبک میشی

نه عزیزم زود نیست منم هم هفته شما با وجودی که شکم نداشتم ولی گاهی اوقات احساس سنگینی داشتم

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری