۹ پاسخ

😁 ب خودم امیدوار شدم امشب هر چی پیام تو گهواره دیدم همه شکم ها بزرگ و هفته ها پایین من دعا دعا می کردم شکمم زیاد نیاد بالا تا حالا دعام برآورده شده من دوست ندارم شکم داشته باشم میریزم ب هم

وای منم ۱۶هفته مه شکمم زده بیرون فک کنم تاهفته شمامنم مثل شمابشم بنظرم خیلی زودبوداینقدرشکم بزنم بارداری دومم هم هست

منم هفته شما همینقدر بودم خوبی. باد نداری

۱۷هفته ۶روزم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

تصویر

عزیزم شما نی نیتون تکون میخوره حس می‌کنی

تا الان چقدر وزن اضافه کردی؟

عزیزم منم همینجوری بودم از ۱۶-۱۷ هفتگی ورم شدید داشتم شکمم میومد جلو اندازه هفت ماهه، این دکتر گفت واس هورمون های بارداری باعث ورم شکم میشه که شب ها هم تشدید میشع صبح زود کمتر بود ورم شکمم ،طبیعیه. حتی تو گهواره هم ی مقاله درموردش گذاشته بود که خیلی شایع این اتفاق برای هورمون هامون ک باعث ورم شکم میشه ، نگران نباش❤️

والا منم همینم با اینکه باردلری اولم تااازه ۶ ماهگی شکمم یکم بزرگ شد

عکس بزار از شکمت

سوال های مرتبط