۵ پاسخ

منم خيلي يهو ديوونه ميشم درونم خودمو خفه ميكنم ، خستگيه ديگه، حرصم كه ميگيره يه حركت عجيب ميزنم مثلا يهو برميدارم ميچرخونمش ، يا محكم بوسش ميكنم،يا صورتمو ميزارم رو شكش ميمالم صدا در ميارم دندونامو فشار ميدم،اون فكر ميكنه بازيش ميدم يهو ميخنده من سعي ميكنم با اين كارا خودمو كنترل كنم،خيلي سخته، تونستي از كسي يه وقتايي كمك بگير،سعي كن داد نزني خيلي تو روانش تاثير ميزاره ،گناه داره بچه اس ،زبون هم ندارن مشكلشونو بغهمونن ،چاره اي جز گريه و بدقلقي ندارن

منم همینطور

درکت میکنم سخته اما مجبوریم صبور باشیم برای هممون پیش میاد

گناه داره داد نزن سرش🥲 احتمالا داره دندون در میاره

عزیزم عیبی نداره ما هممون همینیم گاهی پیش میاد اما گلم اون کوچیکه جز شما کسی رو نداره یکم صبورتر باش لطفا.بچن دیگه🫠

سوال های مرتبط