۸ پاسخ

ماشاالله چشم نخوره

تپلیه 😍 زیاد نیس وزنش؟؟
به ژنتیکه خودت یا باباش تپل هستین؟؟

قدش چند بود ؟ من احساس میکنم پسرم لاغر تر شده یا حالا قد کشیده صورتش کوچولو شده پسرم

بستگی به قدش هم داره
دختر من هم ۹ ماهشه وزنش ۹و ۳۰۰ بود
تازه دکتر میگف داره میره بالا

ماشالله بهش عالیه

وزنش عالیه
پسرمن ۹ماهگی ۱۰/500بود
۵ماهگی ۹/500
الان کشیدم وزنش همون ۱۰نیمه تواین یه ماه وزن نگرفته کلا از ۵ماهگی به بعد‌خوب وزن نگرفت
وزن تولدش ۲۹۰۰

اره خیلی خوب و تپلیع

اوکیه گلم

سوال های مرتبط