ماشاالله چشم نخوره
تپلیه 😍 زیاد نیس وزنش؟؟
به ژنتیکه خودت یا باباش تپل هستین؟؟
قدش چند بود ؟ من احساس میکنم پسرم لاغر تر شده یا حالا قد کشیده صورتش کوچولو شده پسرم
بستگی به قدش هم داره
دختر من هم ۹ ماهشه وزنش ۹و ۳۰۰ بود
تازه دکتر میگف داره میره بالا
ماشالله بهش عالیه
وزنش عالیه
پسرمن ۹ماهگی ۱۰/500بود
۵ماهگی ۹/500
الان کشیدم وزنش همون ۱۰نیمه تواین یه ماه وزن نگرفته کلا از ۵ماهگی به بعدخوب وزن نگرفت
وزن تولدش ۲۹۰۰
اره خیلی خوب و تپلیع
اوکیه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.