شمام مث من بچه زیر ناف رو واژن تکون میخوره😐

۸ پاسخ

ارههه🥲

اوهوم

عزیزم تو این هفته ها فعلا بچه پایینه ایشالا هی که هفته بره بالا نی نی هم میاد بالا قرار میگیره ولی فعلا همونجا حسش می‌کنی نگران نباش طبیعیه

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

اره منم زیر نافمه خودشو مسفت میکنه دقیقا نزدیک واژنه🫨 دیروز انقدر نگران شدم شیاف گذاشتم🥹😂

بچه من که تو معدمه انگار

اره 😅گاهى

آره دقیقا منم همین حسو دارم انگار خیلی پایینه بچم

سوال های مرتبط