با احترام مبلات قشنگ نیس واسه همین خونت برات تکراری شده
خیلی شلوع پلوع نیس
منم بعضی مواقعه از خونم بدم میاد میام بهم میرزم دوباره میزارم خدای مریض روحی شدیم ماها گلم میشه درخواست بدی من پرم میخوام داشته باشمت
میز غذاخوری بزار آشپزخونه
خونتون نورش کمه به نظر من رنگای وسایلاتونم تیره ست یکم حس سنگینی میده به آدم اگه شرایطشوداری مبلات قشنگن بده برات پارچه شو عوض کنن رنگای خنثی بزن رنگ کرم و..... شال پرده ات سبزه ؟ اگه سیاهه عوض کن یا اصلا بردارش خالی حریر بمونه فرشاتم که رنگ روشن خوبه چیدمان تلویزیونتم بزار ببینیم بگم 🥲😑😁
مبلاتو ببر جلوی پنجره گرد بچین میز ناهارخوریتو جای دیگه بزار اون موکتم جمع کن اگه کف سرامیکه
چ خونه خوشکلی خونه خودته یا اجاره ی
موکتم بردار گلاتوخلوت کن
میز ناهار خوری جای خوبی نیست.
کلا میز ناهار خوری جا گیره
اصولی نیست مخصوصا مبلا ک اتوبوسیه.
ولی خب خواهر با بچه کوچیک نمیتونی خونه رو دو قسمت کنی
خب ناهار خوری جای بدیه
این طرفش
خب عوض کن🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.