۴ پاسخ

اگه قرص میخوری باید دوزش بیشتر سه چون عددات بالاس

کم کاری داری دوزشو برو بگو دکتر ببره بالا

کم کاری تیروئید داری

تو رنج نرمالی

سوال های مرتبط

مامان دوقلودخترپسر مامان دوقلودخترپسر ۳ سالگی